De două săptămâni, balet

Porţie de clasică. Muzică. Mă relaxează. A fost o după-amiază grea. Balet. Vârfuri întinse, Ramona! Şi mândră, bărbia mai jos, mişcă doar piciorul nu şi fundul, deschide genunchii! Înalţă-te! Braţele. Nu lăsa greutatea în picioare, altfel nu poţi avea echilibru! A cincea, deschide genunchii! Şi bine, fetelor!

Am găsit două magazine cu articole de balet în Madrid. Pe net. Când ajung acolo merg să-mi iau poante. Sper ca in cateva luni să fiu în stare să port poante. Mulţi mă întreabă cum e pe poante. Când intri într-o sală de balet porţi flexibili, nu poante. Până ajungi la stadiul de poante e ceva cale. Nu le poţi purta aşa simplu ca pe nişte pantofi obişnuiţi. E mai greu decât pe tocuri de 10 centimetri. Nu ştiu ce culoare să le iau, negre sau roz pal. Mi-ar placea sa o cheme Violeta pe profa. Imi aduce aminte de un joc al copilariei mele http://www.xjocuri.com/jocuri-cu-violetta.html

Luni încep sesiunea la jurna. Iniţiere tv, primul. Simplu. Îmi place cartea, e ok scrisă. Şi mai citesc pentru Istoria culturii române la Comunicare. O carte extraordinar de bună. Am acolo şi un capitol cu Eliade. De mi-ar pica la examen aş scrie de drag şi când i-au degerat picioarele la săniuş.

Noapte bună! Eu ma bag la un joc cu dora si diego, m-am indragostit de aceste personaje !